Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Υποψήφια με τον Γιάννη Δημαρά η λογοπαθολόγος - λογοθεραπεύτρια Χαρά Αναστασοπούλου

Η ΧΑΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, είναι Λογοπαθολόγος- Λογοθεραπεύτρια , απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας ΑΤΕΙ Πατρών και του Τμήματος Τεχνολογίας και Οργάνωσης ΜΜΕ (ΠΣΕ) ΑΤΕΙ Πατρών.

Είναι υπάλληλος του Π.Π.Γ.Ν.Π. Ρίου, κλάδου ΔΕ Νοσηλευτικής. Έχει κάνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα με ειδίκευση, κλάδου «Γλωσσολογίας» στο Πανεπιστήμιο Πατρών, τμήμα Φιλολογίας. Έχει λάβει μέρος σε πολλά προγράμματα εξειδίκευσης.

Είναι παντρεμένη και έχει τρία παιδιά.

Σε ανακοίνωση για την υποψηφιότητά της αναφέρει: «Μέσω της παράταξης του κ. Δημαρά μου δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθώ με τα κοινά. Η ενεργή συμμετοχή μου στα κοινά είναι ένα βήμα για την αφύπνιση και την υλοποίηση έργων στην περιοχή μου που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα. 

Ανεξάρτητα από τον χώρο στο οποίο ανήκει ο καθένας θεωρώ μέσα από την επικοινωνία με τους κατοίκους της περιοχής μου, ανεξαρτήτως ηλικίας, και έχοντας ειλικρινή θέληση για αποτελεσματική συνεργασία, ότι θα μπορέσουμε να λύσουμε μαζί τα κοινά καθημερινά προβλήματα, χωρίς παρωπίδες και ιδιοτέλεια. Η ενημέρωση, η χρήση υφιστάμενων δομών και υπηρεσιών του Δήμου, είναι μόνο η αρχή για να «συνδέσουμε» την περιοχή μας με τον Δήμο Πατρέων και να ωφεληθούμε από αυτές.

Ως νέος άνθρωπος με αυτή την κίνηση μου θέλω να δείξω έμπρακτα ότι οι νέοι έχουμε ιδέες, άποψη για την πολιτική – κοινωνική ζωή και ότι μπορούμε να έχουμε μια ισχυρή φωνή για να φέρουμε αλλαγές στην καθημερινότητα μας.»