Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Υποψήφια με τον Γιάννη Δημαρά η διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός, Ευανθία Κρασαδάκη

H ΕΥΑΝΘΙΑ ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ γεννήθηκε στον Κουρνά Αποκορώνου Χανίων το 1961 και είναι διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός.

Ήρθε στην Πάτρα το 1979 για τις σπουδές της στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ζει μόνιμα στην Πάτρα από το 1992 , παντρεμένη με τον Άγγελο Ιγγλέση. 

Ασκεί το επάγγελμα του Πολιτικού Μηχανικού , ως ελεύθερος επαγγελματίας, με αντικείμενο μελέτες , επιβλέψεις , κατασκευές ιδιωτικών έργων και κατασκευές δημοσίων έργων.

Σε δήλωσή της αναφέρει: «Την Πάτρα την ένιωσα πατρίδα μου από τα φοιτητικά μου χρόνια και τώρα πλέον είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου, αφού τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου τα έχω ζήσει εδώ.

Σε δήλωσή της για τους λόγους που κατεβαίνει με το συνδυασμό Δημαρά αναφέρει: 

«Με την πόλη μας έχω ασχοληθεί από την εκπόνηση της διπλωματικής μου εργασίας και στην συνέχεια λόγω της επαγγελματικής μου δραστηριότητας έχω αποκτήσει άποψη για τις παρεμβάσεις που έχει ανάγκη .

Η παράταξη «Τώρα για την Πάτρα» στην παρούσα θητεία της έθεσε τις βάσεις για να αποκτήσουμε ένα λειτουργικό Δήμο και να οραματιστούμε μια όμορφη και φιλική πόλη .»