Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

Αξιοποιείται η Δημοτική Περιουσία - Πάνω από 750.000 € το ετήσιο όφελος από τις απομισθώσεις κτιρίων.

Στην συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικής διαχείρισης του Δήμου Πατρέων, Παναγιώτης Βαφέας τονίστηκε μεταξύ άλλων το σημαντικό έργο που έχει γίνει όσον αφορά την αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας. 

Πιο συγκεκριμένα:

1) Ολοκληρώθηκε το 80% των απομισθώσεων κτιρίων που σχεδιάστηκαν με αποτέλεσμα να μειώσουμε κατά 20% το ποσό που διατίθετο για μισθώσεις ακινήτων από το Δήμο και στο τέλος του έτους από 100.000 ευρώ ενοίκια που παραλάβαμε να έχουμε μηνιαία, τα ενοίκια μειώθηκαν στα 36.000 ευρώ (πάνω απο 750.000€ ετήσιο όφελος). Στόχος μας είναι μέσα στο 2013 να μειωθούν ακόμη περισσότερο.

2) Προχωρήσαμε τις διαδικασίες μισθώσεων ακινήτων του Δήμου, όπως το Δασύλλιο, ο Φάρος κλπ. που παρέμεναν αναξιοποίητα ή είχαν εμπλοκές, ενώ δόθηκαν σε χρήση δύο χώροι που ήταν κλειστοί και οι οποίοι διατίθενται για τη φιλοξενία εκδηλώσεων: Η Αίγλη, στην οποία φιλοξενήθηκαν πάνω από 280 εκδηλώσεις το 2012 και η Αγορά Αργύρη η οποία από το καλοκαίρι οπότε και δόθηκε σε λειτουργία είναι κλεισμένη κάθε μέρα έως και το τέλος Ιουνίου του 2013. 

3) Έγινε και συνεχίζεται η αξιολόγηση των φακέλων των ακινήτων που αφορούν τους Δήμους που συνενώθηκαν με το Δήμο Πατρέων, ενώ παραλάβαμε, αξιολογήσαμε και ολοκληρώσαμε τους φακέλους των ακινήτων που προήλθαν από την παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου. 

4) Εστάλησαν στη Νομική Υπηρεσία το σύνολο των φακέλων που αφορούν ενοικιαστές οι οποίοι χρωστούν στον Δήμο, για τη διεκδίκηση των οφειλομένων. 

5) Παραλάβαμε το κτίριο όπου στεγαζόταν το Αρχαιολογικό Μουσείο και το παραχωρήσαμε με τη μορφή χρησιδανείου στον Πολιτιστικό Οργανισμό εξοικονομώντας έτσι πάνω από 60.000 ευρώ ετησίως. 

6) Αξιοποιήσαμε στο 100% τις εργατικές κατοικίες στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών- Αθηνών φιλοξενώντας δομές του Δήμου και μεταφέροντας εκεί το Αρκτικό Διαμέρισμα, τη Δημοτική Ιματιοθήκη, το Κοινωνικό Φαρμακείο και το Δημοτικό Ιατρείο, δίνοντας παράλληλα ζωή σε μια περιοχή υποβαθμισμένη. 

7) Δημιουργήθηκε για πρώτη φορά χώρος συγκέντρωσης και καταγραφής παγίων στοιχείων του Δήμου (έπιπλα, γραφεία κλπ) και με αυτό τον τρόπο καλύφθηκε το σύνολο των αναγκών και των αιτημάτων που είχαμε χωρίς να προμηθευτούμε κανένα επιπλέον στοιχείο, όπως γινόταν παλιά που δεν υπήρχε καταγραφή και σε κάθε ανάγκη γινόταν αγορά νέων επίπλων και γραφείων.