Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Υποψήφια με τον Γιάννη Δημαρά η Γραμματέας του Αθλητικού Συλλόγου Κωφών & Βαρηκόοων Ν/Δ Ελλάδας, Μαρία Ρήγα

H ΜΑΡΙΑ ΡΗΓΑ είναι Γραμματέας του Συλλόγου Κωφών και Βαρηκόων Νοτιοδυτικής Ελλάδας, είναι μητέρα με ένα παιδί και έχει εργαστεί, έως το 2003, στην Αχαΐα Κλάους, στη συνέχεια ως γραμματέας στο διαλυτήριο αυτοκινήτων Αχαΐας στη ΒΙ.ΠΕ και τα δύο τελευταία χρόνια ως σχολική καθαρίστρια.

Μιλώντας, η κυρία Ρήγα, για την απόφασή της να κατέλθει υποψήφια με τον Γιάννη Δημαρά αναφέρει: «Αποφάσισα κι εγώ να στηρίξω την προσπάθεια του Γ. Δημαρά ως υποψήφια με το συνδυασμό του, διότι εκτιμώ τη δράση του ως Δήμαρχου Πατρέων. Ένας από τους λόγους που θέλω να δραστηριοποιηθώ στην τοπική αυτοδιοίκηση, είναι ότι αγαπάω πολύ αυτήν την πόλη και είναι επιθυμία μου να τη δω να αλλάζει προς το καλύτερο. 

Η ενασχόλησή μου με το Σύλλογο Κωφών και Βαρηκόων καθώς και οι βιωματικές μου εμπειρίες, με έχουν ευαισθητοποιήσει στα θέματα των ατόμων με ειδικές δεξιότητες. Ονειρεύομαι μια Πάτρα που θα αντιμετωπίζει αυτά τα άτομα, ως ισότιμα μέλη της. Και αυτή θα είναι και η βασική μου επιδίωξη! Επιθυμώ να δω την πόλη μας με ανθρώπινο πρόσωπο, καθαρή, ασφαλή, χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς. Όλοι μαζί ας προσπαθήσουμε να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα».